♥ Its too late

Det här är min nya favorit låt!
Stämmer in så bra just nu!
Varje fall, jag har bestämt o skita i allt det nu.. ja jag vet att jag sagt det minst 1000 ggr
men den här gången menar jag faktiskt det!
Ska inte tillåta mig själv att bli ledsen över den personen igen!






Nu ska jag snart in till stan, eller rättare sagt Folkesta, ska till elgiganten för att kolla efter ny mobil. Har verkligen tröttnat på den jag har nu, den krånglar verkligen hela tiden!
Sen ska jag även in nånstans och köpa hårfärg. För nu ska Sandy bli brunett igen :D
Jag kan bli en säsongare när det gäller mitt hår, blondt på sommarn och brunt på vintern!
 
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, jag funderar också på det där med att bli brunett.. lite förändring är ju alltid kul. Puss

2007-10-08 @ 16:31:07
Postat av: Mikaela

Sandy Bordmountain, om det är den personen jag tror att det är, SÅ FÖRTJÄNAR HAN INTE DIG!!! Du är värd så himla mycket mer. Du är värd att bli behandlad med respekt! Hör du det?!?!

Brownie, I like! Äntligen! ;D

2007-10-08 @ 18:59:03
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0