♥ Kalla händer

Jag luktar skogaholm :S inte den trevligaste lukten kanske
fast iof är det inte den äckligaste heller och det är jag glad för!
Jobbat en 10h dag idag med, dagarna går relativt fort ändå.
Fast det är lite synd att jobba så länge också, för man hinner ju inte göra nått annat direkt, bara stiga upp
ur sängen,  åka till jobbet, jobba, åka hem,gå och sova.
Och jag vet att det är just så här o jobba, men fan! Lite life vill jag ju också ha, fast jag ska inte klaga kunde ha det mkt värre!
Idag jobbade jag med Elli också, oj vad dagenblev roligare med henne där, haha. Industrifolk brukar vara lite, hmm ja tråkiga och enstyrda typ (ta inte illa upp) men ja lite robotaktiga!
Men jag och Elli som är lite nya i området flumma runt så inåt helsike! haha man kan ha mkt kul med bröd ^^
Imorron ska jag jobba min första natt, så jag börjar inte förens kl 19 men slutar också 05 på morgonen! Va fasen ska jag gör då? Min buss hem går inte förens 7.10, SEEGT!
Ska ringa för att få se den där lägenheten föresten, sen ska jag också skicka lite papper sen får vi se!
För läget är perfekt och jag VILL verkligen ha den!

Fan det går så illa och skriva just nu, mina händer är som isbitar så det är svårt att hitta rätt på tangentbordet, blir så irreterad! Så ni får ursäkta om det blir en massa stavfel och skit!
Usch fatta att det snart redan är vinter?! Jag vill ha mer sommar för den här sommaren var knappt nån sommar
jag behöver värme inte kyla och defenitivt ingen äckelsnö!

Jag är trött så jag ska nog gå och sova snart, putta i en bra film och sen gosa ner mej under täcket med en kopp thé! Så mysigt! Fast det hade som sagt varit mysigare med nån att gosa ner sig hos, nån som kan ligga och hålla om en och värma en och bara mysa! Får väl ta med Fritz upp, han vet jag älskar mig och vill gosa så till och med jag blir trött på det. Och så kurrar han så hela rummet skakar nästan :D Min grisbjörn! (Fritz är min katt btw)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0