♥ Så s*tans kallt det ska vara då!

Jag sitter och hackar tänder här för tusan!
Det var nog bra att jag inte fick det där jäkla jobbet i Sälen ändå
för jag hatar vintern och jag hatar kyla!
Visst snö är vackert och åka skidor är pisskul men jag hatar att det är kallt, blött och ska hålla i sej i typ 7 månader!
Kan det inte vara tvärt om istället?
Jag vill ha mer sommar och värma och mindre vinter och kyla!
Mina händer är iskalla och jag fryser ihjäl här fast jag sitter med en massa kläder på mej!

Och så är jag tråkig idag också, har fått en del förfrågningar om jag ville med ut och festa ikväll.
Och vet ni vad jag svarar?
Nej jag ska vara hemma,jobbar ju natt nu förtiden, kom hem kl 8 imorse efter en hel natts slit!
Så jag orkar inte tyvärr! Fan va tråkig jag är usch, men så är det jag är trött jag behöver vila! haha
efter hela 4 dagars arbete :P
Men jag trivs faktiskt det är kul när det är lite stressigt och man får ha nått att göra hela tiden!
Hoppas jag får vara kvar ett tag till varje fall!




Nu ska jag göra ett medelande till gamla klassen!
ES3B är det nån som har bilder eller var det någon som filmade Fabriken?
För nu när jag stått och jobbat i just en fabrik och hör dom där ljuden som våran Fabrik hade
så blev jag såååå sugen på att se den!
Så om det är nån som har den kan ni väl säga till!!
O på tal om ES3B vet ni vad jag har haft i huvet nästan varje dag på jobbet när jag står och nästan sover vid min maskin.

Älgarna demonstrerar, Älgarna har fått nog
Älgarna vill ha frihet här i sin egen skog. huuuuuuuumma :P
Så om nån har Energi&Miljö grejerna också är det mkt välkommet!
(haha kul va, jag fattar inte varför just det kommer upp?
Kanske för att det är viiiidrig älgjakt just nu, skjut varandra istället jävla äckel jägare/mördare!!)

Och en sak till...
Musikalerna finns dom o hämta på dvd eller??
Vill se I hetaste laget nu :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHHAHAHAHHAHA!!!!Älskar Älgarna demonstrerar (med Dannys basröst:), så jäkla KLOCKRENT!!!! :D

Jannickes pappa filmade fabriken tror jag.
Jag villockså se I hetaste laget! Vi kanske gå till Eskil o fråga nån dag? :)

2007-10-14 @ 11:44:31
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0