♥ Skogaholm

Just ja, var ju på min första dag på Skogaholms idag.
Det var en 10 h dag så jag är väldigt trött nu.
Jobbar samma imorron 11-21 men bussen går inte förens kl 21.45 så jag kommer hem sent.
Sen på torsdag jobbar jag 09-19 puuh långa dagar, men det gör inget för det blir mkt pengar!

Varje fall så gick allt bra idag, fast det är väldigt mycket att hålla reda på kände mig lite lost ett par gånger
men det gick bättre och bättre och jag kände att jag fick mer koll på saker och ting!
Vid 17 tiden trodde jag att jag skulle somna nästan och gäspade var 10de sekund tror jag.
Men på rasten sen drack jag 2 koppar kaffe så sen gick det mkt bättre!
Nått som är lite kul är att det finns mkt snygga pojkar som jobbar där :D
så dagarna kan bli rätt bra ändå, har redan hittat mig ca 3 span :P haha

Men gud, nu vill jag ha den där lägenheten, skulle vara perfekt verkligen. Skickade
ju in en intresseanmälan på den igår så jag hoppas hoppas hoppas :D

Nu ska jag gå sova så jag orkar imorron!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, kul på jobbet låter det som! Och kaffe är underbart! Fast när man har ont i halsen så smakar te bäst, som idag för mej! Måste ses snart! Jobba lugnt och spana vilt! Puss

2007-10-10 @ 09:20:20
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Mikaela

Oj, 3 stycken span! Å du som är så kräsen, då måste det vara riktiga snyggon!

2007-10-10 @ 09:23:10
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0