♥ Stina-Lee vs Kenza

haha vad är det som händer?
Är det nått jäkla bloggkrig där ute eller?

Gick in på Stina-Lee's blogg för ja, jag tycker det är kul och läsa den
hon är lite småknasig och goofie sådär och hon verkar sådär avslappnad av sig!
Och så hade hon skrivit en massa om bloggar typ och hon hade yttrat sig om Kenza!
Och helvetet braka lös haha!
Läste kommentarerna på Stinas sida och haha shit vad folk blev upprörda!
Folk blir rentut sagt förbannade, vad är det som händer undrar jag?
Folk har väl rätt i säga vad dom vill i sin egen blogg.
Jag läser Kenzas blogg också och tycker om den också, för det är kul och läsa om en  ung, snygg tjej som det går bra för!
och jag kan förstå att vissa blir irreterade osv men herregud orka bli lack pga det?!

Fast jag kanske inte ska säga nått för nu har jag yttrat mig om det hela haha, men jag tycker bara
att det är så kul att folk blir så upprörda!
Oh Well bloggkrig, bloggfights är defenitivt dagens i-landsproblem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0