♥ Sunday

Vaknade rund 14-tiden imorse hehe, jag är trööött!
Men sen hade jag jätteont i huvet så jag låg kvar tills halv tre o kollade på nån dokumentär på 5an om
nån konstig men sällsynd sjukdom. Det var en liten pojke som hade det, usch så sorgligt!

Drack bara lite thé till frukost för jag mådde illa också, usch lovar att det är det hemska vädret som påverkar!
Som sagt jag gillar inte hösten den är bara regnig och kall!
Fast jag och Lina håller på och kollar resor lite granna sådär, vi känner båda att svergie är för kallt just nu
och bara en sista minuten i 1 vecka skulle pigga upp.
Är ju lite ledsen för jag fick inte den där lägenheten jag ville ha.. men nu är det bara och leta vidare
Finns rätt billiga och relativt stora lägenheter i Årby. Men usch årby liksom? Jag vill nog inte bo där
men va fan tar snart vad som helst!

Usch vilket himla tråkigt inlägg det här var då, har inget kul och berätta!
Säger ju det, hösten brings me down big time!




Vet ni vad?
Jag ska nog titta på Mikey's, Annie's och min LA video nu!
Den får mig att må bra för det var den bästa resan i mitt liv!
Så jävla underbart och jag vill fanimej tillbaka dit!
Snart 2 år sen tjejer!

Anneli, nu har det gått hur länge som helst flera veckor sen vi sågs ju!
Saknar dej jättemkt känner jag, en tur på Wayne's är på sin plats!
Jag börjar inte förens 16.30 el 22 den här veckan så jag kan ta det på dagen liksom!
Och så saknar jag Filippa, känner att jag missat massa nu sen vi sågs sist, var typ 3 veckor sen ju!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej gumman! Jag är ledig onsdag torsdag så då MÅSTE
vi ses! Vi hörs närmare.. gärna lunch på wayne's ^^ Puss!

2007-10-14 @ 17:20:59
Postat av: Mikaela

Årby är livsfarligt! Jag var på fest där för ett tag sen med Hanna och Sara, coh när vi skulle darifrån blev vi jagade! :S
Yes, vi borde gå till Eskil! Vad gör du på fredag? Kanske kunde ses då och kanske har myskväll? =)

2007-10-14 @ 18:01:39
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Mikaela

Checka in min blogg;D

2007-10-15 @ 10:11:27
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0