♥ Trööött

Imorron är det min första dag på jobbet!
Är nog allt lite nervös, men hoppas på att det går bra!
Just ja, det blev ingen hårfärg idag, hann aldrig men någon dag ska jag ta mig tid
och fixa till mig jag lovar :D
Nu på kvällen satt jag och mamma och kollade lite lägenheter. och vi hittade en som skulle vara perfekt
för mig och inte alls så jättedyr. Tänker inte skriva vilken det är för då kommer väl alla vilja ha den ;P
Men det är lite roligt, för det är samma gata som mammas första lägenhet låg på!
Så håll tummarna för mig nu!

I Hetaste Laget gick på Tv4Film förut, åh vilka minnen alltså!
Jag älskade verkligen musikalen, det var så otroligt roligt!

Nu ska jag gå upp och duscha och sen sooova för imorron ska jag upp vid
9.00 för jag börjar kl 11 sen jobbar jag till 21 så en lååååång dag!


    image156
Wish me luck!
Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Danny Boy

Lycka till med både Lghten och jobbet=)

2007-10-09 @ 19:20:24
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0