♥Nattbloggning

haha just nu känner jag mig piggare än vad jag har gjort på hela dagen.

Men ärligt talat ska jag nog gå upp o lägga mig ändå. Kan ju putta i en bra film och mysa..
haha vet ni vad jag låg o kollade på häromkvällen?
Lotta på Bråkmakargatan, shit vilka flashbacks jag fick alltså!
Mitt smeknamn när jag var liten var Lilla Lotta! För all tyckte att jag hade samma temprament
och tålamod som Lotta.
Minns just en sak.. vi satt och kollade på Lotta (filmen) hos min dagmamma Lena och när Lotta måste gå ifrån bordet hemma hos sin mormor o morfar för att hon säger fy farao förmycket o klagar på maten, då går hon ut på trappan och bara gallskriker!
Då säger min dagmamma Lena
-Nej men se där, är det inte Sandra upp i dagen?! 
då blev jag så arg att jag gick därifrån och dundra upp för trappan och bara skrek, haha
 efter det så kallade alla mig Lilla Lotta!

Och jag fick mycket av  min insperation till mina hyss från Lotta :D
Lotta klippte sönder en tröja, jag klippte sönder mina gardiner hahaha!
Och så var vi lite lika också, utseendemässigt haha, men det där tjuriga ansiktet och
blonda håret!
Jag döpte till och med min gosedjurskatt till Bamsen!

image164   image165

Så rätt så rätt jag var en liten djävul när jag var liten, men se hur det gick till slut
är ju en ääängel nu ^^ (or not) men jag är inte lika elak och dum som jag var när jag var liten varje fall, fast jag har nog fortfarande hett temprament och dåligt tålarmod!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

När börjar du på fredag? Vi skullekunna träffaspå efetrmiddagen och sedan gå hem till mig och kolla på Idol (om du börjar 22,då har du ganska nära till jobbet.. eller kanske inte förresten... Anywho, Daniel hänger med cokså:)

2007-10-16 @ 09:26:06
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0