Hiss och Diss =P

                                           image122
Nu kommer nog alla MK & Ashley-älskare att hata mej, men jag tycker deras stil är fördjävulskt
ful, speciellt MK's. Det ser så ihop slaffsat ut, och det ger jag iof creed för. Man ska inte behöva stå och välja kläder/frisyrer i flera timmar innan man ska ut, men om dom har gjort det så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Och jag hoppas att den där pälsen som MK har är FUSK!



image123
den här människan då?
Amy Winehouse, alltså jag kommer drömma mardrömmar om denna bild inatt!
Och håret, komigen det ser så äckligt ut, vem vet vad dom bor där i?
Men hon kanske bara tipsar om vad man ska klä ut sig som på Halloween?

image124
  Dessa människor gillar jag destebättre!
 Angelina som gör alla sina bra saker, Brad som fortfarande är het fast han är 40+
 Och sen har vi deras söta lilla dotter Shilo, hon är väldigt lik sin far om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0