* Jobb jobb jobb

Men jag klagar inte, jag tycker det är så kul att ha ett jobb, att ha nått o göra.
Visst kan det bli lite slitit att komma hem kl 07 på morgonen efter att jobbat sen kl 22 för att
sen åka iväg kl.15.00 igen.. puuh sööömn skulle behövas!
Men jag tänker inte klaga allt för mycket än, jag har ett bra betalande jobb så I'm gonna shut up now!
Fast jag går ju bara på veckoschema vilket kan kännas lite osäkert, vet ju inte hur mkt jobb jag får och mitt schema som jag har nu går ut på fredag!
Så idag ska jag nog springa förbi och fråga om ett nytt schema, för jag vill jobba så mkt som möjligt!

hihi och igår jobbade han igen =)
Så fin är han och jag vet inte rikigt hur jag ska bete mej när han är i när heten, jag vill ju kolla
men inte för mycket. Usch känner mej asfjantig men han är fin och jag skulle absolut inte tacka nej hehe!

Nu är min nya mobil i funktion så jag har sagt adjö till min förra lilla sötnos, min rosa nokia! Men nu är det dax för jag och herr Sony Ericsson att date ett tag får se hur våran realation kommer att vara den tid framöver som vi kommer att ha tillsammans!

Träffade Annie med familj igår kväll innan jobbet, jag tvingade in dom för att äta med mej haha, Det var så trevligt så för jag har saknat dem väldigt mycket. Och söta ungen Filippa är skitrolig nu hon vinkar och har sej och säger "Titta" åt allt. hehe det är så kul och se hur dom små liven utväcklas sådär!
Ska träffa dom imorron på stan innan jobbet, hoppas jag hunnit sova ut lite då, men det tror jag att jag har!
Säger som Lina, man kan sova i graven sen!

Nej nu måste jag springa till den där eländiga bussen igen..
See Ya babes!

Kommentarer
Postat av: Danny Boy

Kan du inte skriva en hemlig liten lapp till honom? så romantiskt.. haha hjärtegott liksom:P (ref till skogaholms bröd)

Är allting bra annars, länge sen vi sågs liksom=)

2007-10-19 @ 13:06:54
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0