Kväller

Kom just hem, var på min sista dag på Berendsen, haha hela 4 dagar blev det =P
Jag tyckete iof att jobbet var rätt kul och det går fort, men det är jobbigt med kvällsjobbet som bara är 4 timmar, jag tycker inte jag ¨får så mycket ut av det och jag måste vänta 2 timmar på bussen hem sen, känner att det är inte värt det. Så nu litar jag på att det ska gå fort på Manpower, men det gör det nog. ska ju dit imorron och skriva på kontrakt och hämta kläder sen hoppas jag att jag får komma till HM-lagret, eller självmords-lagret som det också kallas :P
Efter det gick jag hem till Pontus lägenhet, fast han var inte där, det var hans mor och hans syster som satt där, dom satt och kolla på Black Beauty på DVD gissa om jag böla.. alltså filmer som handlar om djur och det är tragiskt, jag bölar ögonen ur mej usch! Sen snacka vi lite om jobb, usa och var möjligen Sara & Fredrik befinner sig på honeymoon, för det här hemligt nämligen. Dom skickar bara lite sms om ledtrådar haha!

När jag gick till bussen var det nån som stirra väldigt mycket från en bil på mej, först trodde jag att det var Pontus (för killen var skallig) så jag log lite men fortsatte att gå mot bussen som kunde komma när som helst. 
killen med bilen svängde runt och körde efter, veva ner rutan och ropa 
-Hej
jag kollar och sätter andan i halsen... killen ser ut som min USA Chris!!
-Bor du i nyfors?
-Nej
(svarar jag och skrattar lite som fattar nu att detta var inte USA Chris)
-Men shit jag känner igen dej så väl känns det som, läskigt! Aja ha de bra
och killen med bilen åker iväg!
haha vem var killen i bilen som såg ut som USA Chris och varför kände han igen mej?

Nej nu ska jag gå och fixa mig lite thé.. mitt livs elixir! =P
Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Danny Boy

ja men.. sa han inte vem han va?
snacka om random romance

2007-10-02 @ 01:41:52
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com
Postat av: sofia

Hej... vilka ar sara och fredrik? hehe. ar det du som har forsokt att ringa mig? jag ska ta mig till affaren och kopa ett telekort sa jag kan ringa dig imorgon, LOVAR! puss

2007-10-02 @ 05:57:06
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se
Postat av: Annie

Men shitt vad spännande med den där killen!! Tihi!Sånt som gör vardagen ;-) Ses imorgon igen darling!

2007-10-02 @ 16:14:51
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Elli

haha ditt livs elexir! Får huvudvärk av det. Hoppas att du inte har det längre. Greek en annan dag vore roligt om du vill. Kul inlägg. puss söt

2007-10-02 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0