Life is a bitch

Och så har jag varit på intervju på Skogaholms, det gick jättebra.. pratade lite allmänt vad som
gäller på arbetsplatsen, ordningsregler, hygienregler som jag både förstår och fullkomligt hatar!
Liksom visst smycken och sånt ska av, förståeligt för sånt kan ju ramla av o hamna i bröden. Skulle ju nästan dö själv om jag hitta ett örhänge i min macka liksom. Men en sak hatar jag! Man får inte ha långa naglar vilket också är förståeligt, massa skit under dom. Fast inte under mina jag fixar ju mina nästan varje kväll, skrubbar och tvättar och håller på. Men OK korta naglar ska det va men UTAN nagellack. Korta naglar utan nagellack är fanimej det fulaste som finns! Jag vet ju själv att det första jag kolla på hos en människa är om den har fina händer. Och korta naglar utan nagellack är lika med ovårdat enligt mig, så YES säger jag bara nu ska jag bli en sån som jag ogillar! Men kunde ju inte direkt tack nej till ett jobb pga det. Men life is a bitch!
Varje fall så börjar jag jobba där på Tisdag! :D

I helgen gäller det, I helgen är det Göteborg för hela slanten. Ska bli så grymt roligt! Gå upp i ottan och träffa mina älskade parken kompisar, sitta i en buss med dessa människor i typ 5 timmar. Sen är det tokåk i Liseberg som gäller haha! varje fall ett par timmar, sen ska vi iväg till vårat vandrarhem och checka in oss där. Om vi hinner går vi tillbaka till Liseberg. På kvällen är det fest som gäller för hela slanten. Ska gå på stan och shoppa lite nytt inför det tänkte jag!
Åh hoppas det kan bli lika kul som förra året, det var verkligen jättekul och jag minns att jag njöt när jag gick omkring där bland alla karuseller även fast det var sviiinkallt. Blir nog inte lika i år på det viset, men man kan ju alltid hoppas, eller nej, inte ens det ska jag göra iår!

Oh Well känner mig glad nu

 Nu ska jag och min baby mysa en stund!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får helt enkelt fuska som jag gör, lösnaglar på helgen :P

2007-10-03 @ 18:37:38
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag håller med dig om naglarna, haha:P
Grattis till jobbet! Ska du leta lägenhet nu eller? :)

2007-10-04 @ 10:28:20
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0