Lista

En sån här lista igen, jag har verkligen inget annat för mig!


Har du pojkvän/flickvän?
Nej
Är du kär?  tyvärr inte
Hur tidigt stiger du upp? 11 kanske?
Vem/vilka vet mest om dig? Emelie I guess..
Gillar du att slåss? aa så akta dej =P skämt o sido.. nje :p
Vad ska du göra ikväll? jadu? Det undrar faktiskt jag med..
När var du senast full? i fredags
Har du utländska föräldrar?  Nej, vi är helylle svenskar haha
Var har du ont? i huvet.. är nog trött
Är du bra på att måla? I suck :(
Vem kramade du senast? Hej-då-kram till Elli (tror jag)
Vad längtar du till? tills sommaren
Favoritalkohol?
 Bacardi Breezer med watermelon är gooo'
körkort?  nej tyvärr
Favoritgodis? Choklad el saltlakrits

Morgon eller nattmänniska? Inte fasen är jag en morgonmänniska varje fall. Nattugglan ohoh
Har du några homosexuella vänner? ja
Är du kittlig? tyvärr ja


Kommentarer
Postat av: Elli

haha söt då! lycka till idag. skulle passa dig bra att jobba när du helst är vaken :) hoppas helgen blir roligt i gbg!

2007-10-03 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0