Nattbloggning

Jag kan inte sova...
Jag är en nattmänniska så jag tycker om att vara vaken på nätterna
men just nu vill jag sova, men jag är inte ett dugg trött.

Imorron ska jag på den där jädra Skogaholms intervjun, skulle ju dit idag men han jag skulle snacka med satt i möten hela dagen, tack så hemskt mkt! Så tillbaka imorrn som sagt och jag var tvungen att säga nej till min och Annies date.. it sucks för det känns som det var evigheter sen jag träffa henne och jag saknar henne!

Kl är ju för fasen snart 1 jag måste sova nu!
Åh jag är kramsugen... just nu suger det att vara singel.
Men skitsamma i helgen blir det Göteborg för hela slanten, då kanske jag är glad över att vara just singel ;P

Soooov Gööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0