Nya mössor!

Åkte in till stan idag för att hämta kläder och lite sånt på Skogaholms. Fick även
mitt anställningsbevis och schema för nästa vecka! Och det ser bra ut, och är skitglad över att jag fått jobb,
nu ska jag börja leta lägenheter!

Sen gick jag ner på stan och träffa Lina, jag var tvungen och äta också så det blev Wayne's en liten stund, sen stack vi iväg för att shoppa. Men det gick inte så jättebra för när vi kommer till Smedjan så står det massa folk utanför och hänger, och vi tänkte vad nu då, är det nått speciellt idag eller?
Men så kikar vi in genom dörrarna och ser att där inne står en massa brandmän. Ok skumt, det hade alltså brunnit eller nått liknande där inne. Orka stå där o glo så vi gick ner i Cityhuset och Wedins efter nån fin mössa. Men icke sa nicke så vi gick upp igen och nu stod det även en brandbil på gå gatan utanför Smedjan, så jag och Lina stod där en stund och kollade in lite hunkiga brandmän ; ) Why not liksom?
Vi går mot den andra Wedins och jag köper mej en svart mössa och så går vi till Gina och jag köpte ett par nya leggins (mina gick ju sönder, ehm) och så köpte jag ett par bruna knästrumpor. Hittade ingen oversize tröja som jag ville ha i Göteborg så jag får väl nöja mej med den jag köpte i Tisdags. Sen efter att Lina och hennes kompis Emil hade gått iväg på ett affärsmöte så gick jag mot H&M igen, och då var det öppet. Fast det var avspärrat där vid BikBok och Glitter ni som vet! Och det luktade hummablää.
På HM provade jag lite tröjor och ingen utav dom satt bra så det sluta med att jag köpte en till mössa och ett par vantar. Så nu klarar jag mig nog ett tag!

Vet ni vad? Jag sitter här med feber nu, kände det redan imorse och sen på stan blev det bara värre och värre och nu känner jag mig rätt dålig, usch jag kan inte bli sjuk nu, det går bara inte!
aja ska nog gå o lägga mig en stund!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, läskigt om det brunnit! Åå du så glad för din skull med jobb! Vi måste ses snart! Ha en underbar helg i göteborg nu :-) ikväll blire veg.mat här, broccolipaj! Puss gos!

2007-10-04 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0