* Party hos Anna!

Sheet vilket party ;)
Hade verkligen jätteroligt, vi snackade om allt och inget, fast det blev nog mest killar och sex :P
Åter igen är jag förknippad som pryda Charlotte haha..

Vi drack, vi hängde i badrummet, vi sprang omkring och var flamsiga som vanligt!
Sen drog vi ner på stan och festade på Lotus.Det var knök fullt och en massa folk man kände igen!
 Shit det var verkligen en jättekul kväll, fast gänget splittrades lite på korgen och alla letade efter alla till slut, fast jag och Lina höll ihop det var ju bra! haha

Vaknade vid 15tiden på dagen (jag är van att sova på dagarna nu)
Ska snart iväg och jobba, har fått nya tider så nu jobbar jag tills 5.30 så slipper jag vänta på bussen så länge,
Sen på eftermiddagen imorron ska jag träffa tjejerna på stan och uträtta lite ärenden med dom..haha kommer bli mycket intressant :P

Här kommer lite flams bilder sen igår!

 btw jag är brunett igen =)
Anna
Emelie
Lina
Dricka
Linnéa leker bäver
ja vad ska man säga om denna bild då? haha
 Caroline & Sara (jag syns i spegeln också)


Jag har verkligen jättekul med er tjejer! Ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sketasnyggt med nya färgen! Klär dig verkligen!

2007-10-29 @ 07:30:05
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Annie

Vilka härliga bilder, och vad fin du är som brunett! Så rätt i höst ;-p Puuuss

2007-10-29 @ 14:29:28
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0