Sega Sverige!

Lägger upp ännu en video med Boys Like Girls
fast det är bara Martin and Paul som spelar.
Det är en accustisk video och det låter fantastiskt bra.

Haha jag lovar om ca 5 månader kanske detta band spelas i svensk radio
Sverige är ju liiiite sega med att ta imot ny musik. Vi kan börja med The Fary
som jag lyssnade på frenetiskt hela förra våren/sommaren. Nu i våras börjar How to save a life spelas
i radio här.
Fergies Big Girsl Don't Cry hörde jag första gången i februari/mars nångång då hon sjöng på
american idol, så när det börjades spela här hade jag redan lyssnat sönder den låten.
Och nu Plain White T's - Hey there Delilah. Jag hörde för första gången PWT på TRL förra sommaren med
Hate (I really don't like you) och blev förälskad drog hem alla deras låtar på datorn. Jag hade just Hey there delilah som theme song när jag åkte till usa i januari!
Jaja man ska väl vara glad att dom spelas överhuvudtaget.

Men som sagt, det dröjer kanske ett par månader till innan mina älskade BLG spelas
på radio här, då ska jag sitta med ett smile på läpparna o bara njuta. För då har väl jag hunnit med
att lyssna in deras andra CD haha vem vet :P

Det här är The Great Escape, BLG's första singel som jag hörde första gången på
KRZ NorthEast PA i februari och blev förälskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0