Snyggare blogg



Så nu har jag fixat det lite finare varje fall
Det tog en jäkla tid att fatta hur man skulle göra och välja bakgrunder som passa till
text osv. Nu får det bli så här. Fast jag skulle vilja fixa en snygg header också men vet inte hur jag ska göra riktigt än, så det får se ut så här nu!

Hade nyss lite mys medans jag tittade på Grey's. Jag tände ett ljus, track thé och stekte lite marshmallows i lågan av ljuset. Jättegott och mysfaktorn var rätt hög. Fast det hade förstås varit mysigare med sällskap. Men man måste ju göra det bästa utav situationen, right?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad snygg bakrund du skaffat nu! =)

2007-10-04 @ 10:28:42
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0