* Stämpla in heter det!

Jag måste ha nått jäkla fel..
jag jobbar ju på ett sånt ställe där man ska stämpla in och ut då man börjar och slutar.
Inge konstigt med det, men min lilla hjärna kan inte få in att det heter just stämpla in...

Jag använder mig ofta ordvalen..
-Jag måste checka in/ut nu -  Hallå det är inte nått jävla hotell jag arbetar på så jag ska inte checka in!


- Vänta jag ska bara logga in/ut - Och ja nu är det bevisat en gång för alla att jag sitter vid datorn för mycket!

Varför kan inte my stupid little head fatta att det heter Stämpla in/ut! Maaah!
Vilket jäkla dilemma!


Btw så jobbar varken my partner in crime Elli ikväll.
Inte heller jobbar Emma eller Siv så vilka ska jag skratta och prata skit med??
 
Känner på mig att det kommer bli en tråkig och lååååång natt i natt!

xoxo Sandy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0