* Video update



Tänkte göra som alla andra och köra en videoupdate haha!
Jag varnar för känsliga tittare för chock för att jag är så grymt fuuuuul! hahaha
Men efter att ha jobbat 22.-5.30 är man inte snygg I promise!

Jag pratar också väldigt tyst för jag stod i omklädningsrummet och kände inte för att prata högt utifall att nån skulle
komma. Så på vissa ställen hör man knappt vad jag säger!






haha snacka om att jag stressade ut.. "...och det är bröd" men jag ville liksom påpeka att de bruna fläckarna är
bröd inget annat :P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Beathe

va är det jag ser!! SVART NAGELLACK?????????
du får ju inte ha nagellack :P
hehe

2007-10-31 @ 18:41:41
URL: http://beatheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0