3 April

Hallååå! =)

Vaknade tidigt idag, eller jag sov väl kankse riktigt aldrig, fan har så svårt och sova nu för tiden, blir tokig!
Men fördelen med att gå upp tidigt är att man hinner med lite mer, har ätit frulle, duschat, sytt ihop mina legins!

Ska Strax åka in till stan, ska träffa Mamma där och vi ska gå på stan en stund, hon ville shoppa och jag ska tvinga henne att peka ut lite stuff hon känner att hon skulle vilja ha till sin födelsedag som är om 1 vecka!
Sen på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa Lina och Linnéa sen ska vi till Tonfisks Parken och shoppa lite!
Sen ska jag hämta ut våra "biljetter" eller få pengarna tillbaka åtminstonde, kan ju vara nice =)

Fint väder är det idag också, så det kan nog bli ganska behagligt att gå på stan, kanske kan jag tvinga med mamma på en kaffe på nån uteservering?

jaja nu måste jag skynda mej, bussen går om 10 minuter haha!
See Ya!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du får en bra dag och helg nu vännen, ses nästa vecka! Vi kan kanske ta en såndär kortlunch för jag slutar 12 några dagar och bussen går ju inte hem förrän 13.07. Nu ska vi med in till stan här, till mamma. Filippa känns typ frisk helt nu, bara lite hostig emellanåt. Jaja, puss på dej nu!

2008-04-03 @ 14:04:10
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: carro

vi bestämde oss i april att vi skulle resa, sen planerade vi och började jobba ihop pengar och 11 september flög vi iväg!:) Hur mkt pengar man måste ha beror på vart du ska och hur länge du ska vara borta, om du ska jobba något under resan?! Alla länder är ju olika dyra såklart så kolla upp det.. australien, usa och nz är ju inte de billigaste iaf :) hoppas jag var till någon hjälp nu!

kram!

2008-04-03 @ 20:24:17
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0