50-årskalas!

Nu är det bara jag här hemma, mamma, pappa och Carro är i lokalen
där Pappas 50års fest ska hållas, jag väntar in min moster och kusiner som åkt från Uppsala hit!
De ville byta om och lite sånt så jag åker med dom upp sen!

Är så hungrig har inte ätit på hela dagen och åt bara frukost igår så idag kan jag svulla ordentligt, fest och allt!
Den här veckan har varit fullt med jobb annars, fick även ett schema på Skoga som sträcker sej 2 veckor framåt, så nu slipper jag ringa och tjata varje dag vilket ska bli askönt! Det är nattider också och det passar mej perfekt!

Nej nu ska jag gå.. ses sen!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: sofia

hitta pa nat i veckan?

2008-04-15 @ 21:36:33
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0