April April din dumma sill!

Näämen, nu funkar bloggen igen!

Wohoo haha inte för att jag har varit i närheten av en dator så jag har inte haft möjligheten att skriva varje fall.
Men det känns skönt att jag kan logga in närsomhelst nu!
Sitter och tittar på The Hills och så underbart det är =) I want to live their lifes även fast det mesta är stageat! haha!
Har också hört att det ska bli en The Hills the movie, och det skulle bli som ett superlångt avsnitt.. hmm I don't know about that thou?

Men det är verkligen ett perfekt gå-ner-i-vikt-program iom att alla tjejer är supersmala, assnygga och typ framgångsrika och har ett kul life .. så ska jag också ha det i sommar  haha är super inspererad! =P
Och jag älskar hur Audrina klär sej, så jäkla snygga kläder nästan hela tiden! GIVE ME hehe

Sommar -08 kommer att bli awesome!
Känner det på mej redan nu, visserligen kommer det nog bli mest jobb, eller jag hoppas på det.
Typ Sommar -06 var sjukt kul, jobb på dagarna och fest på kvällarna =)
Förhoppningsvis blir det Hultsfred fast vi får väl se, sen mycket fest & bad, hänga med "gänget" och sen slutligen Rhodos wiiii!

Btw så blir det ferre i helgen också iom att Good Charlotte ställde in sin förbaskade spelning här i Sverige så ska vi inte gräva ner oss för det, tvärtom!
På Fredag blir det förfest hos Lina, sen bowla och dricka i bowlinghallen och sen gå ut =) ska bli grymt roligt, även fast jag hatar att bowla så kan det bli kul!
Det blir vi tjejer och the boys I guess!

image551



Nu ska jag gå ut i vårsolen, dricka en kopp thé och mysa =)
See ya'll later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0