Backstreet Boys!

Åkte upp till Stockholm och mötte upp Emelie på T-Centralen, åkte till Globen City direkt.
Vi åt på Coffehouse och sen vid 19.00 tiden gick vi till Hovet för att hitta våra platser.
Vi hade sittplatser och satt väldigt bra till på rad 3 och sektionen precid vid scenen!
Det var faktiskt skönt att ha sitt platser, man slapp trängas och vi såg hur bra som helst ändå! =)

Förbandet var EMD och de var faktiskt väldigt bra, blev lite förvånad men de såg så världsvana ut alla 3 haha!
men självklart var Danny bäst :P
Mellanakten var nån fjantig kille på typ 18 år eller nått, han dansa och sjöng men han var inte direkt bra haha, hela publiken typ somna!
Men sen vid 21.00 börja Backstreet!
Alltså jag kände mej som 11 år igen och jag dansa och sjöng med hela tiden, och jag kände mej så stolt för lets face it killarna är inte småpojkar längre de är 30+are förutom Nick men de hade fortfarande i sej the backstreet spirit för de dansade och hade sej och bytte typ kläder varannan låt och ja fan det var en konsert i världsklass!
De är så goa och roliga och spralliga, speciellt Brian and AJ!

Efter ca 2 timmar var det slut och jag hade filmat 20 videos haha, blev ju så dåliga kort så det var enklare att filma!
Sen träffade vi på några utav Emelies kompisar och vi tänkte, nä nu jäklar ska vi leta efterfester, så vi drog ner på stan och till CaféOpera men fortstod efter typ en halvtimma att de inte kommer festa där, så vi drog till Stureplan och såg att East var öppet och där såg vi hela EMD gänget på uteserveringen, men jag och Emelie som är under 23 kom ju självklart inte in, vi var asarga när vi snopet gick tillbaka till centralen för att ta nattbussen hem till Emelie som bor i Huddinge!
Fick reda på sen att BSB inte varit där ändå, det var bara grabbsen i EMD som hade sin efterfest där så då hade vi ju inte missat så mycket i varje fall!

Det var varje fall en grym dag och så underbart att få se killarna igen in action liksom!
Jag kommer alltid att förbli en Backstreet Girl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0