Galen helg!

Fan va kul helg det har varit, i fredags hade vi som sagt grillfest och sen utgång, och det var så jävla kul på Nybron då =)
Blir fortfarande helt glad när jag tänker på det (Lina vet vad jag pratar om) haha ja, det är nått jag kommer leva på länge hihi! :D

Går dagen var galen den med, först på dagen så var jag L&L på stan, vi shoppa lite, jag köpte ett par skor, vita Leqock från Wedins, jättesöta verkligen, sen tog vi även en kaffe på stan!
På kvällen så festa jag i Torshälla med massa tjejer, Sofia och Mikaela bla.
Vi körde lite drickspel som var askul, haha Sofia är påhittig hon!
Så det blev ju en del dricka där som slank ner, sen tog vi oss in till stan och gick till Lotus, träffade Lina utanför som jag tvingat med ut fast hon skulle upp och jobba nu idag stackarn haha!
Träffa lite folk, både sånna jag ville träffa och sånna som jag absolut hade klarat mej utan men jag får ju aldrig riktigt som jag vill så wtf!

Lite mindre charmiga kort från min mobilkamera som suger totalt!:




1. Nett, 2. Katte & Natta, 3. Nett & Sofia, 4. Sofia & Jag, 5 Katte & Nett



I
rrade runt på Lotus tror inte jag dansa nånting, bara leta efter alla som försvann från mej hela tiden!
Slutade med att jag gick från Lotus med tårar i ögonen för jag var så besviken på vissa människor och var helt confused, men Mikaela drog med mej på nån efterfest vid Rinman hos nån kille vars namn jag inte kommer ihåg just nu, men han hade en vän med sej också som var från Sthlm haha, det var askul där varje fall =P
Kom hem till mej vid halv sex tiden imorse, ojoj!

På eftermiddagen gick jag och Linnéa och åt pizza, gött som fan var det!
Sen tog jag bussen ut hit på landet så jag kunde betala mina räkningar och lite sånt!
Och sen vid 19.30 nångång ringer dom från jobbet och undrar vart jag var.
Hmm tänkte jag jag hade inte ens fått nån tid för att jobba idag, men de hade satt upp mej på schemat ändå utan att ens säga till mej, va fan liksom, blev lite sur där men ska ringa imorron och snacka med dom!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, hette han inte Burman? och Sthlms-bögen hette Jocke, som du hade kul med ;)Kunde du laga din mobil förresten?

2008-04-28 @ 09:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0