God Morgon, God Morgon!

Eller ska man säga eftermiddag?
Jaja vakna nyss, tog en härlig dusch och nu sitter jag här =P
Ska kolla på American Idol innan jag åker in till stan, åker med 15 bussen så jag hinner
hem till mej en sväng för att lämna lite grejjer sen kl 16.30 är det jobb som väntar!

Idag är jag så sjukt oinspererad till att jobba, vill bara kunna vara ute hela dagen/kvällen!
Shit fatta hur sommarn kommer bli då, tänk om jag bara får eftermiddag/natt jobb det vore ju katastrof, hela dagarna skulle ju försvinna iom att man ligger och sover på förmiddagen!
Oh no jag hoppas på ett dagschema men vi får väl se!

Just nu ska jag varje fall fixa lite frukost och käka den på altanen där solen steker, på termomentern står det 23grader men det är ju precis vid husväggen men skit samma, idag är en härlig dag!

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0