God Morgon!

Gick upp lite tidigare idag för att jag skulle hinna se på The Hills innan jag sticker!
Men det går inte o titta på det, det bara laddar och laddar och laddar, baajs!
Kommer inte att ha möjlighet och se på det här förens typ kanske torsdag det beror på hur jag får jobba, annars måste jag vänta tills nästa vecka! Hatar att ligga efter i mitt Tv-serie schema :P

Måste göra mej i ordning nu och det är inte det lättaste kan jag ju tala om! Skulle ju behöva en hel make over om jag skulle bli sådär vacker haha!

Föresten på Måndag alltsår den 14/4 så ska jag på Backstreet Boys =) yeeah
Ska bli skitkul faktiskt, ska gå med Emelie så det blev inte ståplatser, får hon får typ panik när det trycker på så där, tööönt ;P nej då så vi fick beställa sittplatser istället, men det gör inget för vi fick ganska bra platser tror jag, nära scenen så vi kommer nog se & höra bra ändå utan att det blir publiktryck!
Och så tror jag att publiken är lite mognare nu än vad den var för 10 år sen. då det var panik typ!
Fast jag läste på lilla bratKenzas blogg att hon fått gratis biljetter och att hon ska få gå på deras efterfest och sånt!
Varför ska hon få göra sånt? Hon var väl ändå typ 2 år då de var stora och som bäst och varför ska en 16 åring gå på en efterfest med massa 30-åriga gubbar? Ja lite avis blev jag faktiskt men de var mina idoler först hihi!Så Sony BMG skicka in ett backstage pass till mej med förbövelen! ^^





Nej men det ska bli ruggigt kul att få uppleva sina barndomsidoler/gudar på ett mer mognare sett haha, och BSB kan aldrig bli riktigt bra utan Kevin ändå så jag är lite besviken men skitsamma, trevligt ska det bli ändå!

Nu mååste jag verkligen kila...
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

"Varför ska hon få göra sånt? Hon var väl ändå typ 2 år då" HAHA!

2008-04-08 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0