God Natt!

Nu är det time for bed!
Är sket trött nu alltså, även fast jag inte gjort ett skit idag, bara suttit ute på eftermiddagen
och sen tittat på mina Tv-serier nu på kvällen!
Men jag kan typ inte somna om jag inte tittat på Tv en stund innan, liksom slumra till med den,
men min TV-box är helt störd och typ alla kanaler har försvunnit, finns bara SVT1, Tv4, Tv4plus och Tv4Fakta kvar!
Det är så jävla pissigt för det finns inte ett skit o se på dom kanalerna!
Har bett Pappa att fixa det i kanske 1-2 månaders tid nu men han gör aldrig nått! 
Och jag vågar inte klättra upp på taket och fixa med parabolen och shit!
 
Aja..


                       

Puss och sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0