Good Night & Good Luck

Nu ska jag väl gå upp och sova snart tror jag.
Sov inge bra inatt heller (vilken suprise va) så jag är trött nu!
Den här veckan kommer bli lite jobbig känner jag!

Tisdag: Luncha med Annie på stan, sen jobba 14-23!
Onsdag: Mammas födelsedag men ska jobba 12-20 så hinner inte hem och fira henne =(
Torsdag: Pappa fyller 50år men ska till tandregeleringen för nån koll, om jag inte får nå jobb 
                  då åker jag nog hem hit då för att fira Mamma!
Fredag: Sofia kommer hem!!! Carolines 20 års fest, sen utgång och hoppas att få träffa Sofia på kvällen!
Lördag: Pappas 50 årsfest hemma på landet och massa släkt kommer och massa mat ska ätas!
                Sen in till stan för att festa med Sofia! 
Söndag: SOVA!!

Ja det blir ett jäkla flängande fram och tillbaks men hoppas att kanske få komma hit hem då och få andas!
Känner mej som mest lugn och avslappnad här på landet där det är tyst, inga grannar, inga bilar, och här har jag mina bebisar också som jag saknar så mycket!




Kanske skriver nått imorron bitti innan jag åker med bussen, vi får se!
Annars hörs vi och ses vi senare i veckan!
=)


Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej snygging! Hoppas allt är bra med dig!
Har du hört nåt från H&M denna vecka? De ringde mig i måndags (tisdags?) aja, för att boka in en intervju.
Så utgång ikväll? :) Nybron?
Puss

2008-04-11 @ 19:10:12
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0