Jobbar på Valborg!

BAJS!!
Nån som vill byta med mej? hehe
Ringde ju jobbet idag och fråga vad som hände igår, och Jenny berättade att de har förlängt mitt schema till sista Maj vilket är mycket positivt, men det betyder också att jag jobbar kväll/natt på Valborg då jag har massa annat inplanerat med mina vänner!
Usch känner mej nästan lite nere nu bara för det, o jag kunde ju inte börja tjata om att jag skulle få vara ledig då, det är ju så uppenbart vad jag ska göra då liksom haha, och jag kunde ju inte direkt tacka nej till förlängningen!

Huhuhu ska försöka få tag på varenda människa på Skoga och böna och be att de kan jobba istället för mej, det finns en tant som jag bytte med en gång, så hon är ju skyldig mej ett byte, men det lär hon ju inte vilja göra på Onsdag direkt!
Fuck it alltså, jaja ska jobba extra ikväll nu, så jag ska fråga ut alla och sätta upp en lapp också!
Snälla Gud, be with me now, hahah My gosh vilken dramaqueen jag är då, men jag fick ju inte fira Valborg förra året heller då jag var i USA!

Nu ska jag äta frukost!
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0