Måndag

Hejsan!
Ä
r hemma på landet nu, fick inge jobb idag så jag kände inte för att sitta ensam hemma i lägenheten så jag tog mej hit istället =)

Helgen som gick var rolig, men party i fredags med förferre hos Lina och the boys var där, sen stack vi ner till bowlinghallen och jag lyckades att slå en strike direkt utan att ens titta på banan hahaha, sen gick det värre och det sluta med att jag blev näst sist haha! Men det var kul att göra nått annat för en gångs skull, sen bar det av till Nybron där vi dansade lite sen gicl vi hem! haha mådde inte allt för bra på lördagen men efter ett par liter vatten och sömn så blev jag bra ;P

Sen på eftermiddagen gick jag hem till Mikaela och vi gjorde oss iordning inför Ellis födelsedagsmiddag på Akropolis, efter det gick vi på nån fest i Gamla Stan!
Men jag kände att jag inte direkt passade in på den där festen så jag tog nattbussen hem sen och somna som en stock haha, var astrött sen fredagen usch!

Igår så låg jag och läste Harry Potter i flera timmar på förmiddagen, är på sista boken nu och det är riktigt spännade haha. Sen kom Mamma, Pappa och Carro och vi åkte till Ica Maxi och jag handla lite allt möjligt.
Typ sängöverkast, nya gardiner till köket och sovrummet, nya krukor till köket blev det också så nu är mitt kök vårit och ljus, känns freshed faktiskt!
Åkte också över till Carro och hämtade deras gamla Tv och ett soffbord som de hade ståendes i förrådet, så nu har jag en stoorTv haha eller den känns mega big i och med att min förra var så mega liten :p och soffborden är kanske inte så jättesnyggt men det får funka för nu! =)

Ja, det var ju lite uppdatering om vad jag gjorde i helgen!
Nu ska jag gå och göra té! 
=)

 


Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej gumman! Kul att träffa dig i fredags :)
Har du hört nåt om jobb på H&M från Manpower på länge?

Ta hand om dig!

Kramar

2008-04-07 @ 15:54:15
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0