Ont i huvet!

Ja idag har jag väl mått sådär...

Sov dåligt hela natten, liksom det kändes som jag aldrig somna utan bara vred och vände på mej hela tiden!
Och när jag väl kände att jag började få lite bättre sömn så ringde telefonen stup i kvarten, Jag svarade faktiskt aldrig och sen sov jag tills kl 15!
Usch efter att jag klivit upp har jag haft ont i huvet det känns alldeles tungt!
Aja har suttit och roat mej med AI och Greek typ, men ska nog alldeles strax gå och lägga mej i soffan med en kopp thé och se på Vänner, det piggar alltid upp!

Längtar tills helgen nu.. men det kommer nog gå fort för imorron ska jag till Tuna med Lina & kanske Linnéa och shoppa nått snyggt och ha på sej, sen hoppas jag på att kunna träffa Annie & Flipp en stund på dagen också, om Flipp är frisk vill säga! Så Annie vad säger du?



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0