Saturday Morning!

Grillfesten igår med tjejerna var askul, och tjena vilka duktiga grillerskor vi är då ;)
Skitsamma, parken står ju fortfarande kvar haha!
Men gott var det och mätt blev jag, runt 22.30 tiden så kände vi att det började bli lite kyligt och vi blev lite partysugna
så jag och Lina gick hem till henne medans Linnéa den skiten gick hem :P
Vi tog oss till Nybron där det tydligen var Dresscode white eller nått och det hade vi helt och hållet missat så vi satt där i våra mörka kläder medans nästan alla bar vita kläder, men äsch vi är aldrig dom som vill vara som alla andra ändå =P

Tiden gick och det kom mer och mer folk, vilket jag tyckte väldigt mycket om, sen dök mitt från HM upp och vi bestämde oss för att kolla runt lite efter han och hans kompis, haha och dom kände ju igen Lina som också jobbar fast på HM så vi dansa med dom i omgångar haha skitkul ju, blev asglad haha =) han är ju såå fiiin!!
Träffa även the birthday girl Anita på Nybron haha hon var i farten så att säga :P

Ikväll ska jag festa med Sofia, wihoo ska bli sköj som attans, brukar bli bra med röj när man festar med henne och hennes vänner, och det var ju ett jäkla bra tag sen!
Nej nu ska jag sluta vara osocial och gå bort från Linas dator haha!

Ha de gött!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Ab

haha ja fan va full jag var!

2008-04-27 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0