Sjuk på Valborg!

Kände av det redan igår, hade ont i halsen och sjukt ont i huvet, och låg på kvällen mest i soffan
och trodde att jag skulle dö *dramaqueen*
Sen sov jag pissdåligt, somna nog inte bra förens vid 4-6 tiden och vakna igen vid kl8a efter en hemskt dröm! =(
Kände redan då att jag hade fruktansvärt ont i kroppen! Sen låg jag väl där och mest vred mej för hur jag än låg så gjorde det ont och värkte som fan!

Sofia ringde nu och tvinga upp mej, för jag ska ju på stan med henne, fast jag känner mest fortfarande bara för att dö! haha usch mår inte alls bra, men det är väl bara att pallra sej upp i duschen och göra sej i ordning!
Just nu känner jag mej helt febrig men sen vet jag inte om detta är en förkylning eller om det är pollen, jag gissar att det är en mix av båda två, men bajs!
Aja jag tog på mej att gå till Bolaget för att skaffa dricka, fast just nu mår jag illa av bara tanken av alkohol, så jag tror det blir en lugn kväll för mej!

Ska gå och ta ett par alvedon nu!
Ses!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh jag hade också en sjuk Valborg!
Krya på dig gumman!
Ses på Nybron imorgon?

2008-05-01 @ 23:25:57
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0