ska dra strax..

Nu ska jag snart åka in till stan igen, börjar jobba 16.30
O jag som hade tänkt att bara ta dte lungt dne här veckan, känner inte för att jobba och när man har ett jobb som jag så kan man faktiskt välja lite själv om jag vill jobba eller inte, men i och med att jag fått ett schema nu så har jag inte mycket val!

Usch gruvar mej fortfarande över Valborg, men just nu ser det ut som om jag måste jobba, och det allra jobbigaste också är att jag jobbar natt på Fredag också, så denna helg blir tråkig usch usch!
Jag som verkligen känner att jag behöver lite skoj och framförallt att umgår med mina vänner, usch känner inte för att vara ensam!
Skitsamma nu ska jag ta och packa ihop det sista och pussa lite mer med min Prinsessa Skrollan!

Hörs & Ses
Puss Hej!

image584

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va kul! :)

2008-04-28 @ 20:14:25
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0