skräckis time ;)

Är hemma hos Lina.. har varit här hela eftermiddagen/kvällen.
Innan var vi på stan och jag köpte en Stones Tee och en ny jacka.. mycket fin =)
Sen gick vi till Ming Palace också och åt massa mat, och så fick jag rätt mycket mat över också så nu har jag matlåda tills imorron =)

Nu på kvällen har vi slingat Linas hår, tittat på Körslagt, moffat grönsaker och dipp och försökte titta på
Pirates of the Caribean haha det gick inte så bra, vi gjorde så mycket annat istället, tex körde allt i slow för att se hur fula de var när det gick så sakta, eller pausade för att se fula miner! haha ja vi är störda i huvet!

Nu kom vi precis in igen efter en 40 mins promenix genom stan, jätteskönt var det ute faktiskt!
Nu har vi gjort thé och ska se en skräckis, Game heter den och det är en lite äldre film med Sean Penn & Michael Douglas, får väl se hur läskig den är då!

Imorron natt ska jag jobba 19-04 kul det låter va?
Och på måndag ska jag hem till Annie och leka med Filippa sen ska vi mysa =)
var längesen jag träffade dom så det ska bli jättekul!

=)

Nu ska vi se filmen!
Ha en bra natt nu allesammans så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tusen tack för att du kom hem till mej igår! Förlåt så mkt, usch inge trevligt när nadra kräks o håller på! Åh, jag fick G på min tenta!!! KOllade nyss och jag är sååå glad för det!!! Vi ses snart igen! Kanske lunch på stan nåndag i veckan?

2008-04-22 @ 08:54:02
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0