Tre..

En liten lista igen =)
Blev utmanad av Annie


Tre namn du går under:

Sandra
Sandy
Adde =P

Tre saker som skrämmer dig:

Framtiden (vad ska hända liksom?)
Spindlar (fast jag har blivit bättre)
Mörker (ibland)

Tre saker du har på dig:

Baggyjeans
Mormors gamla, stora, mysiga kofta =)
Glasögon


Tre sanningar:
Jag vill ut och resa mycket och till exotiska ställen =)
Jag blir uttråkad och rastlös väldigt snabbt, vill att det ska hända grejer hela tiden! 
Vill flytta till en ny lägenhet!

Tre saker jag verkligen vill ha:

Ett kul och spännande jobb
massor med pengar
en snygg kropp

Tre personer jag utmanar:
De som vill =)


Kommentarer
Postat av: Danny boy

Kallades du inte bältet också :P
Sorry :D
Allt bra?

2008-04-04 @ 10:38:39
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0