Underbara väder!!

Har suttit ute nu sen typ halv ett och det är så jädra skönt ute!
Har inte varit ett enda moln på himlen på hela tiden och jag har suttit i lä på altanen och solat!
Har bara fått lite färg men det är kanske bra att jag går sakta framåt och inte bränner sönder mej direkt,
hade varit extra kul om jag blivit brun direkt men det är ju bara att glömma, här blir man röd och sen kanske det blir gradvist brunt, vi får väl se!

Men man blir så sjukt glad av det här vädert och det är så underbart att få vara på landet då, man hör korna råma av glädje då de står ute, katterna springer omkring och är alldeles spralliga och humlorna svävar förbi en och man hör skatungarna från deras bon =)

Nu ska jag och mamma äta, det blir Sill och Potatis med ägg och grädfil =) eller för min del blir det självklart inte sill utan en örtbiff, nice bajs verkligen!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0