very nice indeed

Har suttit ute nu i typ 1 ½ timme, asskönt väder verkligen!
Men dum som jag är tänkte jag aldrig på att det kanske hade varit smart att sitta på typ en dyna eller nånting mjukt för det är en sten trappa och nu har jag ont ont ont i asset!
Skit samma för jag satt och löste korsord och lyssna på musik/alla djuren typ fåglarna, humlorna, flugorna!
Det är så skönt att det äntligen är vår, hela jag blir glad och det bara spritter i kroppen på mej! =)

Men kissen min tycker inte det är lika kul stackarn, han är nämligen allerkisk och blir helt igensnorad och ögonen rinner på honom! Usch tycker så synd om honom men han har alltid varit sån här på våren och sen på sommarn blir han lite bättre men han mår som bäst på hösten och vintern och jag fasar varje år att hans allergi bara blir värre och värre, i och med att han blir äldre liksom!
Hoppas han blir bra annars ska jag ta han till doktorn så de kankse kan skriva ut nån medUcin till honom!

Hmm ska nog drick lite mer thé nu för jag börjar bli hungrig och jag känner inte för att äta
så som sagt, thé dax!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0