I'm going to Alanya!

Haha ja nu har jag lite roliga nyheter!
Jag och Lina kände att vi inte ville vara i detta kalla land, så vi snackade lite ytligt om
att dra på en till semester!
Sagt är gjort och vi åker till Alanya på lördag 30 Augusti :D

Haha vi är för roliga och det känns asbra att vara så spontan!
Vi hittade ett flyg + 4stjärnit hotell i Alanya för 2505kr! Hur bra är inte det?
Så som sagt åker vi på lördag nu redan, haha har inte ens varit hemma en vecka innan vi drar igen!



Det jobbiga just nu är att jag är sjuk =( kom hem från jobbet igår kväll och kände mej piss
och hade 40graders feber :-o jättejobbigt verkligen, och hela dagen idag har jag bara legat.. har inte ens kunnat sitta upp förens nu!
Och en annan sak jag tycker är lite tråkigt är att vi åker samma dag som Sommarens sista Suck är!
Och jag såg en affisch på jobbet att några killar därifrån ska spela och faaaan va jag vill se dom =)
haha det är ju snyggingen från kajen som spelar i det bandet ;) snacka om att han växte ännu mer i mina ögon nu efter jag vet att han spelar i band och e assnygg privat ;) haha men men kanske får fler chanser och se dom!

Fick även ett nytt schema på jobbet, snacka om att jag blev glad och lättad, vickar nämligen åt en tjej som går på mammaledighet nu :D  Så nu behöver jag inte oroa mej över jobb på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Anneli

My baby! Såå skönt för er att åka iväg igen! Här är det ju som sagt ingen värme direkt.. Fick ditt kort idag från Cypern! Tack så mkt :) Väntar med spänning på fler bilder här i din blogg, men nu åker du ju imorgon igen så får väl hålla mej en stund till! Åh, verkligen längesen nu! Vi måste ses direkt när du kommer hem! Ha det underbart nu vännen! Puss

2008-08-29 @ 13:55:13
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0