Snart bär det av!

Åker ju som sagt till Turkiet imorron och blir borta 1 vecka, dvs tills nästa söndag!
Jag och Lina kommer ha askul även fast det kommer kännas konstigt utan Linnéa, det är ju liksom vi 3 som alltid gör saker ihop men nu ska jag ändå försöka njuta liiite extra och bara ta det lungt!
Efter den här veckan har jag ingen mer semester så det är bara att passa på att ha så kul som möjligt!

Fast jag har en sak att erkänna...
Jag är faktiskt inte alls lika peppad på att åka den här gången som jag var då vi åkte till Cypern.
Tror att det känns så lite pga att jag inte hunnit haft det lugn och ro nu, kom hem i måndags, hoppade in och jobba direkt,
blev sjuk och känner mej fortfarande inte helt bra i magen! =/
Hade varit smartare av oss om vi bokat in 2 veckor på Cypern direkt istället.
Men jag tvivlar fortfarande inte ett dugg på att vi kommer ha skitmys ihop och det kommer kännas bättre när man väl är påväg.. bara jag som gärna blir lite hemmakär när jag väl är här hemma på landet och vill vila från allt.
Åker varje fall tåget upp imorron vid 12.05 från Eskilstuna och flyget går 17.25 från Arlanda, woohoo ;P

När jag kommer hem sen är det jobb direkt på Måndagen, kommer nog bli jättebra det med.
Är fortfarande väldigt tacksam över att jag fått ett schema, för enligt min research så är det inte allt för många som fått nått schema alls, hehe och detta är ju ett vick också, vilket känns ännu bättre! =)

Nu ska jag tanka in lite mer musik i mobilen, kan ju inte sitta på ett flyg i 4 timmar utan bra blandning på bra musik, right?!
Mmm, ja det var nog allt jag hade på hjärtat.
Men tack för alla goa ord ni har att säga mina vänner och vi hörs när jag kommer hem igen. Får då är det höst (är faktiskt september då) och det innebär en nystart, jag ska försöka att sluta grubbla på massa skit och bara let go, är det inte på tiden?


där sitter jag imorron och är påväg, du kan ju alltid tänka på mej lite extra då ; )


Puss & Kram på er my lovleys!
/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0