Söndag!

Hejdan hejsan!
Var länge sen jag skrev nått ordentligt här i bloggen!
Men jag har ju inge internet hemma så det får bli då jag har tid att sitta vid en dator!
Är hos min syrra nu, är kattvakt här, Linnéa var här nyss också men hon gick för att gå hem och sova, jag skulle också behöva sova!
Känner mej helt slut efter att jag jobbat väldigt mycket de senaste veckorna, ibland dubbelt till och med, dagar på Parken Zoo och nätter på Skogaholm, så det har ju inte blivit så mycket sömn direkt!

Var på bröllop i Fredags min faster Katti gifte sej med sin Anders. Det var verkligen ett jättefint bröllopn och jag blev nästan rörd till tårar då mina kusiner sjöng till dom i kyrkan, har verkligen sjukt duktiga kusiner!
Fick väldigt mycket komlimanger utav folk på minglet efteråt om hur fin jag blivit, växt och bla bla haha blev lite förvånad faktiskt, men det var kul och höra!
På kvällen blev det fest med vännerna, vi var först hos Erik sen tog vi oss ner på stan och gick in på Nyron. Träffa en massa människor både sånna som man blev riktigt glad över att se och andra som man typ aldrig träffar och känner att dom har man verkligen växt ifrån!
På lördagen så var jag och Lina och gick en stund i PZ träffade även M igen.. jättekul men sorglit att säga hejdå faktiskt, stod och kramades i entrén en stund innan jag skulle gå.. så myys =)
Sen bar det av till Jäder igen för att gå på bröllopsmiddagen, det var nästan samma folk som på själva vigseln och det var riktigt trevligt, satt och åt i typ 4 timmar och flummade med mina kusiner haha, usch vad jag saknat dem!
Fick skjuts in till stan av Pontus hem till Linnéa. Där tog vi det ganska lungt haha lekte mörkerkurragömma i hennes lägenhet =P efter ett tag kom killarna dit och vi hade typ ett softhäng med dom muche trevligt, men jag kände mej som sagt väldigt trött och jag gick hem vid 2 och somna som en stock men väcktes vid 4-tiden av Lina som glömt sina hemnycklar hos Linnéa haha, och Linnéa hade somnat hon med så Lina fick komma och sova hos mej=P

Vet inte hur jag ska orka jobba idag, känner mej febrig just nu och jag känner att jag kommer få gå på sparenergi som jag ska förska plocka fram, sen blir det 2 dagar i PZ som kommer bli tråkiga då inte min nyfunna vän M är där =\ men jag får väl klara mej ändå! hehe

Fy vad jag pladdrar om trista grejer men jag vet inte vad jag ska skriva!
Vi ses och hörs!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0