22 december - 2008

Dagen för dagen före dopparedagen!

Woho 2 dagar kvar tills Julafton och jag har en del julklappar kvar att köpa.
Ska ju visserligen inte fira jul med min syrra och dom förens typ den 27 men det känns så fuskigt om jag skulle ut i mellandagarna och köpa julklappar liksom.
Och idag hinner jag ingenting, börjar jobba om 1 timme och jobbar sen till 22!
Synd att stan inte är öppen längre än till 21 idag!
Men men jag får kila ut imorron, dagen innan och stressa som en idiot!
Ska nog gå med Emelian då så det kan bli kul.

Slänger in en låt av Rob Pattinson också.
Han spelar Edward Cullen iTwilight.
Han är också musiker och är faktiskt riktigt bra!
Den här låten är till och med i filmen och jag tycker den är så jäkla fin!

Let Me Sign - Rob Pattison


Nu ska jag få i mig lite thé innan jag kilar!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, längesen vi sågs nu! Usch vad hemskt med den där ljuslyktan som fattade eld! Vad snabbt det kan gå, riktigt läskigt! Jag ska med ner på stan imorgon, vid 11, kanske vi ses då :-) Puss

2008-12-22 @ 15:28:03
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Elli

Förlåt att jag inte sa hejdå, en viss pers. kom och panikkramade mig vid klockan och jag fick panik haha. Här är en skitbra (enlig mig) version av en av hans låtar.

http://www.youtube.com/watch?v=VAtZMspJuQo



puss på dig min julstjärna :)

2008-12-22 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0