Åh suck

Låg just och tänkte på lite Nyårslöften (som jag har lovat mig själv att inte ge haha
men jag kan ändå inte låta bli att tänka på några)

Det jag tänker på ar det här med kärlek, jag vill bespara mig själv att bli ledsen över en kille,
jag vill inte ligga och tänka på nån som egentligen får mig att må dåligt, eller som definitivt inte bryr sig om mig.
Jag vill bara känna mig fri från sånt detta nya år, jag vill inte falla för nån som jag sedan ligger och gråter över. Jag vill bara vara detta år, skita i den här jakten att jag Måste ha nån!

Men bara för att jag har gått och tänkt så nu ett par dagar, att jag ska lägga av med att tänka på att jag vill blir kär vad händer inte då?
Nej jag själv blir definitivt inte kär men jag ser typ BARA söta par som går och myser överallt!
Blir fan tokig snart. Och självklart så har typ alla mina singelvänner nu pojkvän eller har nån på G, det är självklart bara jag som är helt jävla ensam! Jag låter verkligen astöntig nu och desperat igen, men va fan det förföljer mig på nått sett!

Men det gör mig nästan ännu envisare med att i år;
2009 ska jag försöka fokusera på mig själv, bygga upp mig själv!
Låter jätteklyshigt men det är det jag känner för..
Förbättre mig själv både det yttre och inre!

Hmm då var det sagt, ville bara få ur mig det nu innan jag ska sova!




Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 14:14:52
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hellu vännen! hur har du det? Vill ses ju men vet inte hur din dag ser ut.. jobb? Puss

2009-01-02 @ 10:31:49
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0