Bella's lullaby!

Kunde inte sova inatt!!
Eller först så toksomnade jag innan 24 nångång, sen vakna jag och var klarvaken kl 02!
Efter det så låg jag vaken tills 7.30 nångång! Sjukligt ju!
Läste ut Eclipse varje fall, men vet inte vad jag tycker... börjar bli otroligt trött på den där Jacob fy fan! haha
får se vad som händer i Breaking Dawn.

I filmen nämner de ju aldrig visan som Edward skrivit till Bella, men de spelar den i filmen dock!
Här är den, då jag tycker den är otroligt vacker och jag få verkligen rysningar!

Twilight; Bellas Lullaby



Nu ska jag börja shut up om Twilight haha, blir trött på mej själv då jag inser att nästan alla inlägg (sedan jag såg filmen första gången i måndags) handlar om filmen eller böckerna!

Nu ska jag strax gå till jobbet!
Kommer inte bli några roliga 10 timmar idag då jag är otroligt trött och känner mej fortfarande inte frisk!
Men det är bara att bita ihop I guess!
Puss Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0