Bilder Söndag!

Efter att ha legat vaken hela natten och inte fått en blund i ögona så var jag ju inte direkt pigg
kl 6.30 då det var dax att gå iväg till jobbet..

 
Mitt huvud ser gegantiskt ut, why?

Efter jobbet bar det av hem till min syster där  vi (jag, syrran, hennes pojkvän, mamma och pappa) firade lite julafton.
Vi åt middag och massa annat sött och sliskigt vilket var jättegott!

 
Pappa vid middagsbordet!

Ljusen doftade kladdkaka!


Göttis!

Sedan satt vi och snacka om massa vilket också var kul, vi brukar nämligen inte allihop vara så engagerade i ett samtal haha, vi liksom brukar bara småprata lite, vi lekte även lite med Carolines nya pilatesboll haha


Mamma försöker hålla balansen, vilket gick sådär haha..


Carro älskar sin boll!

Sedan blev det paketöppning och jag fick en del fina grejer av min syster tex.

Massa klappar!

Lila osthyvel, smörknivar och dlmått!
Glasbubblor att hänga i fönstret!
En modellfotoplåtning hos Studio Bea Lejon, spännande!

Fick även svarta gardiner och 2 roliga tvålar som ser ut som tårtbitar och som doftar ljuvligt!
Skrev förut att jag skulle se på Sagan om de två tornen som går på Tv3 nu och dricka upp mitt chaitea som jag har i muggen här brevid. Men teat är nu uppdrucket men Sagan fortsätter dock en stund till, så det blir nog en kop tea till!

Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vill också ha såndär fotografering! Haha kul att det är Amelie på bilden ;) Trevligt att se dej igår!! Jag var rätt trött, men de tjejerna jag var med är gulliga (den ena mer än den andra dock) haha, jaja.. vi får höras snart, vill ses ju!! Och äta LUNCH på wayens! Puss

2008-12-31 @ 13:24:33
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0