Dagen före Dagen..

Stress stress stress!

Vet inte hur jag ska hinna med allting, kunde knappt sova pga av det!
Har betalat in lite räkningar idag då det är löning idag =) hoppas de drar pengarna på en gång så jag kan se hur mycker jag har kvar!

Men jag måste varje fall ner på stan och köpa julklappar och spån så jag kan städa i killarnas bur då det är dax för det igen! Blev ingen shopping med Emelie då hon skulle träffa en kompis då, så vi skulle ses ikväll är det väl sagt! Sen måste jag städa här hemma, dammsuga, damma + trorka golven är det sagt!
Ska även åka med Mamma och Pappa ut till Ica Maxi aka mini Ikea ;-) så jag kan handla hem lite mat och kanske nått annat kul. och när Emelie kommer hit eller hur det blir så ska vi hjälpa varandra att färga håret, hade helst velat hunnit klippt mitt hår innan dess men det kan jag nog glömma denna vecka!
Skulle vilja gå på bio ikväll också men vi får se!

Sen när allt är klart här hemma så ska jag följa med ut på landet då jag ska fira jul där med Mamma och Pappa!

Ska föröska slänga i mig lite frukost nu varje fall och sedan blir det hopp in i dushen och sedan är det bara att sätta igång!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0