Febriga drömmar!

Fy så tidigt det är!
Men jag kunde inte sova, vilken suprise va?
Mår skit, har legat med feber hela gårdagskvällen och natten.
Vakna typ kallsvettig varannan minut kändes det som...

Drömde även en massa äckliga mardrömmar.
De liksom gick i ett och de var fan nasty!
En utav dem så följde jag efter en kallblodig mördare, han mördade folk på massa äckliga sätt och jag stod på första parkett för att se hur han gjorde med sina offer typ. Tex körde över en man han tvingat under en bil och han lova att inte skada mannen, men så helt plötsligt gasade han på som fan och mosade mannen totalt!

Sedan skulle jag kliva in på ett sjukhus och åka hissen upp ett par våningar, med i hissen stod också en massa andra anhöriga som skulle hälsa på sina släktingar.. men en hissresa som skulle ta en halv minut tog fanimej flera timmar kändes det som, vi kom liksom aldrig fram till nån våning. Folk började få panik i hissen då den började att åka fortare hela tiden, men tillslut kände vi att den började åka i en jäkla fart neråt igen och alla skrek och jag skrek till alla att sätta sig och hålla benen i luften. Fråga mej inte varför jag gjorde det men det kändes helt rätt då haha!

Men efter ett tag förstod vi att vi inte alls var i en hiss utan i ett flygplan som höll på att störta.
Det var även min pappa som var piloten och gjorde allt för att inte crasha med planet utan försökte hitta ett ställe att få ner oss safe på. Jag kravlade mej upp från golvet och tittade ut genom fönstret och nedanför var det definitift inte safe att landa då det var massa olika tankbilar etc nedanför och om vi skulle crasha där skulle vi sprängas.
Men vi landa till slut i vattenet och alla klara sej för det var varmt, det var precis vid en strand med massa människor och det var fullt med folk som bada i vattnet med badringar och badmadrasser osv. Jag fick varje upp min chockade mamma (som helt plötsligt var med i drömmen) upp på en madrass och sen simmade jag in oss till land...
Då vakna jag och var helt dyblöt pga min feber...

Nu har jag ringt och sjukanmält mig till jobbet varje fall.
Ville verkligen inte men känner att jag skulle aldrig palla att stå och jobba när jag mår så här. får verkligen anstränga mej för att sitta och skriva detta liksom :-S


hemska drömmar!

Nu ska jag dricka téa och sen gosa ner mig i soffan och titta på skit som går på TV ;-P
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-15 @ 20:56:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0