Förkyld på 3dje Advent!

Kunde inte sova inatt!
Kändes som att jag låg vaken precis hela natten. Kunde inte andas då jag är så täppt i näsan och ont i huvet, så  vid 8.30 fick jag nog och klev upp ur sängen,  gick ner till soffan och glodde på Disney Channel tills typ nu haha!
Är hemma på landet idag då jag ska hämta mina råttor som har varit här i 2veckor nu!
Och de mår jättebra och de var jätteglada över att se mej! =)
De sprang omkring som galningar och upp i knät på mej och skulle klättra på mej osv!
Då blir man glad, att till och med små råttor känner igen sin matte =)

Skrollan och jag har också haft gosfest, ojojoj hon är så mysig då jag inte träffat henne på ett tag.
Hon är verkligen världens bästa katt, Fritz är också bäst men han är inte lika gosig i den bemärkelsen som S är fast mysig är han min nallebjörn!



Nu ska jag äta frukost med Ma & Pa och titta på fåglarna här utanför som just fått mat i deras stuga, alltid lika mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0