Frukostfika!

WoHO äntligen morgon! :-P
Är en aning sarcastic right now om ni inte märkte det!
Är så trött att jag inte vet vad som är upp och ner!

Fick sluta 2 timmar tidigare igårkväll.. jag är inte den som brukar gå hem tidigare, men det fanns inte mycket att göra
och jag var väldigt trött så tyckte det var en bra idé att gå hem och försöka sova. Självklart kunde jag inte sova när jag kom hem och var helt plötsligt jättepigg, diskade undan all disk, plockade upp den gegantiska klädhögen som har legat i min garderob lite för länge, släppte ut råttorna och lekte med dem, läste 7 kapitel ur Twilight; Breaking Dawn...
klockan var 5 då jag till slut stängde av datorn! Usch blir trött på mig själv som inte kan sova om nätterna!

Kl 9 ringde klockan, lite väl högt och skränigt.
Men det gjorde kanske inte så mycket nytta då jag fortfarande ligger kvar i sängen och slöar, kan verkligen
inte förmå mig själv att kliva upp ur den jättevarma sängen!

Men kl 10 ska jag väl ge mig iväg ner till stan, ska träffa Daniel!
Ska bli kul var länge sen jag träffa sen grabben, men nu har vi bestämt en frukostfika på Wayne's varje fall!
Sen när jag ändå är nere på stan måste jag försöka köpa lite julklappar, kan inte skjuta på detta längre!
Fast jag tänker inte fixa mej mycket nu, pallar verkligen inte det, de får ta mig as I am today!


Denna människa ska jag träffa nu!


Urg, nu måste jag väl gå upp om jag ska hinna till 10!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0